Quantcast

Ελληνική πατέντα

ΤΑ ΚΥΚΛΏΜΑΤΑ που λυμαίνονται τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, οι καθυστερήσεις διαγωνισμών, η ατιμωρησία και οι κατώτεροι των περιστάσεων υπάλληλοι σε θέσεις ευθύνης (όπως ο ανεκδιήγητος σταθμάρχης) έφεραν τη χώρα σε εθνικό πένθος, από το οποίο δεν μπορεί να συνέλθει, ούτε να ξεχάσει. Το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της Realnews στοχεύει στην αφύπνιση των αρμοδίων, πριν υποκύψουμε στην ανάγκη της καθημερινής λειτουργίας των αεροδρομίων με την έναρξη της τουριστικής περιόδου και τον ανάλογο ημερήσιο φόρτο δεκάδων πτήσεων τσάρτερ, με τουρίστες που μαζικά θα επισκεφτούν από άκρη σε άκρη την Ελλάδα. Να μην εξελιχθούν οι ελλείψεις σε νέα τραγωδία και να μην ψάχνουμε την επομένη ημέρα να δώσουμε απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα. Αυτή η συνήθεια, αν επικρατήσει, κατατείνει σε διαρκή κίνδυνο και μια γενικευμένη ανασφάλεια (ήδη κάποιοι ξεκίνησαν να λένε ότι δεν θα ταξιδέψουν ξανά με τρένο, πλοίο ή αεροπλάνο). Εκατόν έντεκα τεχνικοί τηλεπικοινωνιών για σαράντα αεροδρόμια είναι τρομακτικά λίγοι. Το 2022, ένας από αυτούς, που υπηρετεί σε αεροδρόμιο των Κυκλάδων, βρέθηκε σπίτι του έπειτα από πολύωρη βάρδια και του ζήτησαν να μην κοιμηθεί γιατί έπρεπε να είναι σε ετοιμότητα. Ο άνθρωπος αυτός υπέστη απώλεια συνείδησης και αν η υγεία του επιδεινωνόταν ο συγκεκριμένος πύργος ελέγχου θα έμενε χωρίς τεχνικό τηλεπικοινωνιών. Η παλιά Ελλάδα τα κατάφερνε με καύσιμο το κοκτέιλ λίγης καλής τύχης, προχειρότητας και πατέντας. Είχε επίγνωση όμως των αδυναμιών της. Ισως γιατί οι προηγούμενες γενιές διάβαζαν περισσότερο. Στην αρχαιότητα, ο Δημόκριτος είχε αφήσει μηνύματα για τους σημερινούς Ελληνες. Ενα από αυτά εδώ και λίγες ημέρες έγινε απολύτως επίκαιρο: «Νηπίοισιν ου λόγος, αλλά ξυμφορή γίνεται διδάσκαλος». Δηλαδή: «Για τους ανόητους ο δάσκαλος δεν είναι η λογική, αλλά η συμφορά». Μας είχε καταλάβει ο φιλόσοφος. Ας αφυπνιστούμε άμεσα.